Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een onderdeel bestellen?
Via onze webshop hebben wij een groot aanbod van auto onderdelen die direct te bestellen zijn. Heeft u een vraag, bent u opzoek naar iets specifieks of kunt u het onderdeel niet vinden? Dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze verkoop.
Hoe kan ik een onderdeel betalen?
Via de webshop kunt u direct online betalen. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om naar onze vestiging in Blokker te komen. Daar bieden wij de mogelijkheid uw onderdelen per PIN of contant te betalen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven erna om bestellingen die voor 15:00u bij ons binnenkomen dezelfde dag nog te verzenden. Afhankelijk van de transporteur worden deze dan in veel gevallen de volgende werkdag aangeboden.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Voor wijzigingen graag telefonisch contact opnemen; 0229-262182
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn telefonisch (0229-262182) bereikbaar vanaf 09:00
Maandag 09:00 – 17:30
Dinsdag 09:00 – 17:30
Woensdag 09:00 – 17:30
Donderdag 09:00 – 17:30
Vrijdag 09:00 – 17:30
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten
Zit er garantie op gebruikte onderdelen?
Op veel van onze onderdelen zit garantie. De specifieke garantietermijn staat vermeld bij de onderdelen in de webshop. Op elektronische delen zit geen garantie. Zie voor een uitgebreid overzicht onze garantievoorwaarden.
Kan ik een onjuist product retour sturen?
Wat vervelend dat het product niet juist is. Onderdelen kun onder bepaalde voorwaarden retour gestuurd worden. Zie hiervoor ons retourbeleid.
Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Wij betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht.
Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen nadat wij de retour hebben ontvangen.
Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Het is niet mogelijk om hier een andere rekening voor te gebruiken.